kupujem tikal
(prestaro za odgovor)
johannes
2010-02-28 23:29:06 UTC
Kupujem Tikal, moŸe i kori¹teni, samo da su sve komponente na broju.
***@yahoo.com
Ivi
2010-03-09 06:59:18 UTC
Kupujem Tikal, mo¾e i kori¹teni, samo da su sve komponente na broju.
Ako si blizu Slo granice skokni preko, nadje se veliki izbor tih
drustvenih igara po specijaliziranim trgoinama...
http://crtani-filmovi.org/ - Crtani filmovi naše i vaše mladosti
sismis
2010-03-09 22:06:17 UTC
Imas neki ducan u vidu? Ja znam samo za Crnu Luknju u ljubljani :)
Chahta
2010-04-13 20:01:28 UTC
Brezice, Baby Centar. Imaju 20-25 raznih BG medju igrackama. Mozes ih
nazvati i pitati za Tikal.

Chahta