Sah
(prestaro za odgovor)
Alen
2008-09-30 19:34:04 UTC
OK...vidim da je ovo nova grupa....ne kuzim bas koja je prava tema grupe ali
ja bih bacio samo malu reklamicu.

Dakle, igram sah online trenutno preko onog glupog reklamnog leti ili umri
servera neznam ni sam adresu, jednostavno mi je u bookmarku. I moram
priznati da je ok, nekad se gubi nekad dobija....ali......radije bih igrao
protiv konkretne osobe tj. nekoga ko ima ime i prezime i iz hrvatske je
onako ne daleko da se ponekad moze baciti i casica pravog razgovora uz
zadimljenu partiju na pravoj drvenoj ploci.

Hocu reci trazim igraca iz blizine Siska ili okolice za online igranje saha
a ponekad i konkretno, obicno u vrijeme poslije 20h.
Ne zanimaju me pocetnici jer stalno pobjedivanje oslabljuje moje sposobnosti
i dosadno je. Dakle igrac srednje jak koji misli bar 3 poteza unaprijed.

Definitivno sam promasio termin za slanje ovog posta jer ovaj tjedan nisam
slobodan do vikenda, ne morate zuriti.

Uz put ako znate servise u hrvatskoj za igru molim nabacite koji link :)

Ispricavam se korisnicima grupe ako ovo nije tema....meni se tako cini :))
--
http://nikadbolje.awardspace.com
http://www.el-en-eko.hr
MaxMagnus

http://www.el-en-eko.hr
2008-10-13 12:09:38 UTC
Ja igram sah na facebooku i odlican mi je klijent, i rado bih igrao sa nekim
ko misli 3 poteza unaprijed.
Samo ne razumijem: Zasto mora biti iz Siska da bi igrali online?
Ja sam iz Zadra, ne znam da li me to kvalificira.
Mislim, internet je velik, i u tim okvirima, Zadar jest blizu :)
http://www.el-en-eko.hr
Zlatko
2008-11-04 14:38:34 UTC
http://freechess.org/

tamo je bas ok, uvijek ima ljudi za igru, nema reklama i gluposti,
ranking i sve...